luni, 14 mai 2012

Incep sa postez scurte filmulete din timpul filmarilor, de pe traseu, cu diverse intamplari si ciudatenii. Filmuletele nu sunt introduse in serial dar sunt filmate in timp ce lucram la acest proiect. Pentru inceput : Pentru cei care nu stiu si cred ca viata de sofer pe tir e usoara; cam asa arata iarna vazuta prin ochii unui sofer de tir. Undeva pe A21, pe langa Viena, blocaj general. Am facut o pauza de 16 ore pana am reusit sa plec de acolo. Seara, dezapezirea a reusit sa deblocheze o banda pentru a putea pleca masinile mici dar noi am ramas acolo blocati pana dimineata cand fiecare camion a fost tractat si scoz din nameti de o masina speciala a celor de la pompieri....Filmari sunt mult mai multe dar pentru a nu va plictisi am facut doar un rezumat. Sper sa va placa! Astept comentarii si pareri. 

P.S. Stiu ca nu am o calitate prea buna la imagini.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu